Tuesday, November 27, 2012

Peplum Giveaway by Nadnod Azizan

.
1 comments




readmore »»

Thursday, November 8, 2012

Sejarah Yang BeRulang 20 Mei 2012

.
2 comments


Salam...
dengan ini saya mengumumkan saya dengan rasminya seorang pemegang ijazah sarjana muda perakaunan dengan kepujian..hehehe....
Setelah berhempas pulas selama 3 tahun di Melaka yg sgt bersejarah tu, penat lelah tu dh terbls dgn skrol itu..yeeey.....
alamak...gambo xde la plak nk tempek...
nengok je la apa yg ada pon (padehal xde sape pon tgk blog aku melainkan angah tu pon klu perasan,haha


muka bese la..mesti la skema...hahaha...


ahahahahah.....cite basi...tetibe jek ada dlm ni...

readmore »»

haissshhh.....

.
0 comments

keje x rajin mana...stress jek yg lebih....
pastu tido manjang.....
macam mana la nk siap proposal den ni...
macam mana la nak defend nnt...waaaa........

readmore »»
 

Followers